Цей модуль допоміг оцінити мені складність виконання завдань
дослідження з точки зору учнів та краще спланувати їх діяльність у
проекті. Зміст завдань не повинен бути занадто складним, має враховувати
рівень базових знань учнів, враховувати диференціацію змісту навчання.
Я маю певний досвід такої організації роботи, однак і цього разу знайшла для себе корисну інформацію, адже повторення ніколи не буває зайвим.
Виконання прикладу учнівської роботи не було складним для мене з точки зору технологій, тому вибрала для прикладу учнівський блог, адже в блога я працюю з учнями найменше.
Я маю певний досвід такої організації роботи, однак і цього разу знайшла для себе корисну інформацію, адже повторення ніколи не буває зайвим.
Виконання прикладу учнівської роботи не було складним для мене з точки зору технологій, тому вибрала для прикладу учнівський блог, адже в блога я працюю з учнями найменше.
Комментариев нет:
Отправить комментарий